Słowniki

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #1011 przez Eddie
Słowniki was created by Eddie
Ha! Temat rzeka.
Ale mimo wszystko spyta.
Jakie najlepiej? Do znaków i do słówek.
Jeżeli chodzi o internetowy, to korzystam z tego: www.mandarintools.com/chardict.html
Wersje paperback:
-Collins Mandarin Chinese Dictionary Pocket Edition

Jako, że jestem początkujący nie potrzebuje jeszcze słownik ze strasznie dużą zawartością słów, ale pytam na przyszłość... jaki najlepiej?
Gdzieś przez forum przewjała się nazwa jakiegoś słownika po rosyjsku. Czy można więcej szczegółów ?
Prof. Majewicz mi mówił, że mają najlepsze słowniki do chińskiego jak i zresztą do japońskiego.
Do znaków również poporszę o jakąś wypowiedź.

NIECH ŻYJĄ WSZYSTKIE NARODY DEMOKRACJI LUDOWEJ!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #1014 przez Yao laoshi
Replied by Yao laoshi on topic Słowniki
Słownik chińsko-rosyjski, o którym była mowa to ten:
www.swistak.pl/aukcje/3377024,Wielki-slo...4-tomy-250-tys-.html
ssl.allegro.pl/item424756354_p_wielki_sl...ski_tom_1_2_3_4.html

Ja osobiście bardzo lubię mój stary słownik chińsko-niemiecki wydany przez 商务印书馆.

Jest też całkiem dobry słownik chińsko-angielski oparty, z tego co wiem, na jednym z najpopularniejszych (jeśli nie najbardziej popularnym) słowniku chińsko-chińskim 《现代汉语词典》, także wydanym przez 商务印书馆 (ma taką charakterystyczną okładkę w deseń przypominający sklejkę).

"Tut das Unnütze"

Günter Eich (1907-1972) - niemiecki poeta, z wykształcenia sinolog

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #1020 przez Eddie
Replied by Eddie on topic Słowniki
Ah, tego właśnie szukałem. Dziękuje uprzejmie. Słownik rosyjski już zassałem ;)

NIECH ŻYJĄ WSZYSTKIE NARODY DEMOKRACJI LUDOWEJ!

Więcej
11 lata 2 miesiąc temu #1693 przez vforvieslav
Replied by vforvieslav on topic Słowniki