Nie czytaj, nie warto

Więcej
11 lata 1 miesiąc temu #960 przez Eddie
Nie czytaj, nie warto was created by Eddie
Mam na imię Grzegorz i jestem studentem jedynego słusznego języka azjatyckiego na WSJO, czyli japońskiego w Poznaniu. Interesuję się literaturą (szeroko pojętą), grą na perkusji, garncarstwem i rękodzielnictwem i konstruowaniem domowymi metodami maszyn do odwadniania bagien. Moją znajomość języka chińskiego, butnie określam na A1.
Lubię:
-moje poletko ryżu na balkonie
-czytać
-taką jedną dziewczynę z mojego miasta, co się przykleiła dwa lata temu i odkleić się nie chce.
-tony w języku chińskim (...ahhh Kanton...)
-tatuaż

Nie lubię:
-cebuli
-byłej nauczycielki od matematyki
-kredek świecowych (no przecież tym sie pisać nie da!)
-japończyków

Dziękuję, pozdrawiam.

NIECH ŻYJĄ WSZYSTKIE NARODY DEMOKRACJI LUDOWEJ!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
11 lata 1 miesiąc temu #962 przez Yao laoshi
Replied by Yao laoshi on topic Nie czytaj, nie warto

-japończyków

Ja rozumiem, że można nie lubić Japończyków (chociaż w takim wypadku chyba nie najlepiej wybrałeś kierunek studiów, bo będziesz prawdopodobnie skazany na częste kontakty z nimi), ale dlaczego zapisujesz to słowo z małej litery? Czy aż tak ich nie znosisz? ;-)

"Tut das Unnütze"

Günter Eich (1907-1972) - niemiecki poeta, z wykształcenia sinolog

Więcej
11 lata 1 miesiąc temu #963 przez Eddie
Replied by Eddie on topic Nie czytaj, nie warto
To troche bardziej złożone. Kontakt z japończykami mam już od ośmiu lat i od samego początku coś mi się w nich nie podobało... ta fałszywa grzeczność i pare innych spraw. Można o tym dużo napisać, ale sprowadza się to do tego, że tak jak każdego innego człowiek, z jakiego to kraju on by nie był, lubi się bardziej lub mniej.
Co do kierunku studiów to tak, mam z nimi jeszcze częstszy kontak i szpieguje ich dzikie i niezwykłe zwyczaje. Pozwala mi to lepiej poznać wroga. Jak oni mogą jeść tymi kijeczkami ?!